Kao kompanija koja ima veoma progresivan razvoj u svim segmentima poslovanja, imali smo čast da budemo deo FMCG Summit-a, centralnog komercijalnog događaja u regionu, sa preko 400 učesnika, I preko 200 koji su ovo pratili preko Zoom platforme.
Najuspešniji domaći izvoznici dali su svoj primer poslovanja I osvrt na nove modele globalnog poslovanja.
Bili smo ponosni što smo tamo I zato što je La Linea Verde Group evropski igrač, lider u proizvodnji svežeg, opranog povrća I rashlađenih gotovih supa. Sa osam proizvodnih lokacija ( 3 u Italiji, 3 u Španiji, 1 U Srbiji I 1 u Francuskoj, kao I komercijalnom kancelarijom u Makedoniji ), kompanija je pouzdan kooperant za pakovanje više od 70 brendova maloprodaje u Evropi. Pored prodaje iz Italije , grupa od 2008. ulaže u otvaranje proizvodnih pogona u inostranstvu, uvek primenjujući “La Linea Verde Italy format” kako bi garantovala da se ceo agroindustrijski lanac nadgleda jednako striktno u inostranstvu kao I u Italiji.
Održivost, shvaćena kao poštovanje ljudi I životne sredine , jedan je od temeljnih principa La Linea Verde.
Na događaju govornici su bili iz Srbije, Nemačke , Rumunije, Velike Britanije – preko 15 stručnjaka je publiku vodilo kroz veoma zanimljive teme – nova saznanja o maloprodaji u Srbiji, novo ponašanje potrošača, nova tržišta u inostranstvu sa fokusom na Rumuniju.
Najzanimljiviji deo ovog događaja bila je degustacija Dimmidisi proizvoda, posebno naših supa. Zapaženi smo kao sponzori ove manifestacije I verovatno će ovo otvoriti neka nova vrata u našoj zemlji ili inostranstvu.